tisdag 18 mars 2014

StOLaRsTOlaRStOLaR

Jag har kärat ner mig i vackra stolar...tycker att de gör inredningen i ett rum komplett...spelar ingen roll om de används i ett rum,  eller att den bara står där som ett blickfång. 
Det roliga i dagens inredning är att det går att blanda hej vilt.
 Jag tycker till exempel att sex olika stolar runt ett bord blir galet roligt och väldigt fin. 
Vad tycker ni?

Här kommer några av mina favoriter i stolväg...











Förr när man tänkte på en stol, tror jag att de flesta tänkte på pinnstolar i trä, och visst är de vackra att titta på, men idag finns det så mycket mera,  plåtstolar,stolar i skinn, tygstolar, mässingsstolar och stolar i plast...och varför inte i olika färger...

Ett annat roligt inredningstänk om man bor trångt är att hänga upp stolarna på väggen, både praktiskt och snyggt. 

 Ni vet väl att vi har väldigt många vackra stolar i butiken, så känner ni för något nytt till matbordet eller bara en uddis
dessa är mina favoriter.

Koppar stol 1995 kr

 Rotting stol 1995 kr

 Koppar stol 895 kr

 Vintage trästol 1995 kr

 Sammets stol 3995 kr

 Turkos antik tolixstol 3995 kr

 Rotting stol 1798 kr

 Plåtstol 1495 kr
 
Kom in och provsitt och se vilken som blir dina favvo!

/Lina



Inga kommentarer: