tisdag 20 augusti 2013

Lite av Formex inköpen...

Gokväll Bloggisar...
Ikväll tänker vi bjuda på lite nyheter som anländer inom kort...
När jag fota dessa så var inte avsikten att visa upp dem..utan för mitt eget kom ihåg..
 
Kan lova er att mängder av möbler och inredning är beställd!! hela "gamla" ytan i butiken kommer att efter renoveringen vara fylld med bara möbler och inredning.. är min tanke..
Och de nya 70 kvadraten ska fyllas med kläder, skor & accessoarer...
Så tror jag ni kunder komma gilla butiken än mer...
 
Nedan ett nytt märke som jag kände kommer springa iväg direkt..
anländer i slutet av september...
 
 
 
 
 
 
Snyggaste kepsen nedan, kommer i tre varianter...
 
 
Byxan som är helrätt i höst...
 
 
 
Snygga boots i skinn med läckta detaljer..
 
 
Skön vaxad oversize tröja i guld..
 
 
Snygga halsband i mängder är beställt...
 
 


Gissa om jag längtar till en nyrenoverad butik fylld med bara nyheter.. det är inte långt borta nu..
senaste dagarna har de anlänt 20 kartonger md nyheter från Culture... en riktig bra höst levererar dom!!
Två fina vinterjackor har redan anlänt.. och några har redan fått ett nytt hem... såp vänta inte för länge.. förra hösten tog vinter jackorna slut långt innan vintern anlände...
skön tisdag kväll till er alla...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint :) vad heter märket?