måndag 25 mars 2013

Ingen Vinter varar för evigt..

 
Ingen Vinter varar för evigt....
Står det utanför butiken.. Men den håller verkligen i sig!! Nu vill vi ha Vår!!!
 
Ny vecka..
Måndag och det innebär storstäd på Hjärterum och fylla på och skylta nytt..
Ann-cristin, Josefin & Lina har städat, fixat skyltat och gjort massa påskgåvor
 
Jag själv har hela förmiddagen fixat med Barbershop..
Och Nu här i eftermiddag har jag och Therese fotat alla klädnyheter...
Så här ikväll blir det återigen kläder.. Lite av allt det som vi fotat idag..
 
 
 
Flera fina festtoppar har anlänt...
 
 
Scarfar från Lo-ika 198kr
 
 

 
Söta blusar i flera färger och utföranden...
 
 
Vacker enkel siden topp...
 
 
 
 
Flera fina klänningar till vårens alla tillställningar...
 
 
Byxor i alla dess former och färger erbjuder vi från Culture.....
 
 
 
Snygg vaxad byxa...
 
 
 
Skön chinosmodell i ljus turkost...
 
 
 
Även i grått med fina detaljer på fickor fram och bak...
 
 
Favorit Malou pant.. 599kr turkost som nedan
 
 
 
Även i rosa..
 
 
Och vitt....
 
 
 
Samt beigh & svart...
 
 
Ett 20tal fina koftor med vackra detaljer....
 


Imorgon är det minsann dax på riktigt att iordningställa Barbershop, Mina egendesignade möbler ska hämtas, alla gardiner hämtades från sömmerskan idag.. och alla specialtillverkade inredningsdetaljer ska äntligen få komma in i lokalen.... På söndag eller måndag lovar jag att ni ska få se hur det blir...
tills dess blir det dygnet runt arbete för mig... så vi "ses" om en vecka.... Ha de bäst tills dess....=)
 
 

Inga kommentarer: