torsdag 28 februari 2013

Vackra Blomster, Inredningsuppdrag, Vackra Ting & smaskigt skafferi!!!

Lång härlig Torsdag har de blivit...
 
Tidigt till vår lokala blomstergrossist.. För att köpa in vackra blomster..Sen till butiken för att möta upp en tjej som ska klä om massa möbler åt mig för ett uppdrag jag har... Sen direkt till ett företag som vill ha hjälp med att förnya lokalerna med tapeter, möbler & interiör...
Sen va de dax att avlösa töserna i butiken för lunch...
hann skylta fram massa nyheter...
 
Sen suttit och planerat färg, tyger och tapeter till olika uppdrag som snart ska slutföras..
Sen en sväng till färghandlen för att fixa färg och klinkers till ännu ett uppdrag...
Sen va klockan 18 och min tur att hålla butiken öppen till 19.00
Efter det träff med en kund för att gå igenom ett av projekten jag håller på med... Sen hem och svara på jobbmail.. och blogga....
Tja där har ni lite av min dag....=)
 
Hoppas ni oxå haft en rolig och fartfylld dag....
 
Nedan ser ni smakprov på alla blomster jag köpt in idag..nyheter i butiken.. och smygtitt på lite olika uppdrag..... Och titt på lite av alla smaskigheter i skafferiet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vackra krsipiga tulpaner..kunde jag bara inte motstå....
 
 
Uppdrag uppdrag & mera uppdrag....=)
 
 
 
 
 
 
Flera fina lyktor har kommit till butiken..
 
 
Ingen kan väl missat att de ä poppis med buddha & djurmotiv i inredningen..
 
nedan 149kr
 
 
 
 

 
 
Vackra gjutgärnsstatyer i olika storlekar & utföranden...
 
 
 
Alla färger på olsson & jensen sammetsskärmar och runda sammetskuddar finns hemma!!
 
 
 
Och till sist skafferiet... finns galet mycket godheter.. köp hem och lyxa till det i helgen eller perfekt gå bort gåva....
 
 
 
 




Butiken är verkligen väl fylld med så mycket vackert.. så man blir helt tokig som en av kunderna sa idag... så jag hoppas ni tittar förbi oss och kollar vårt fina utbud som vi valt med kärlek & omsorg...
 
stor kram så länge Ann-louise

Inga kommentarer: