söndag 2 september 2012

Slutspurts REA!!!

 
 
Nu vankas det allt höst..
Måste erkänna att jag längtar.. Göra höst i butiken... Fylla den med alla nyheter och nya märken...
Alla gosiga höst kläder & skor... Ja verkligen gillar hösten de är en härlig tid...
Hoppas den blir så där torr och fin .. och frisk i luften.... De måste ju det bara bli eller va säger ni.. allt höstregn måste ju redan landat i sommar!!!
 
 
 
 
Idag måste jag meddela att jag vart lite nervös..
De ä inte ofta det händer längre.. men idag så va jag allt det... De senaste veckan har jag tillsammans med Linda på Mr Perswall gjort en unik fototapet...
Jag träffade Linda gav henne massa moodbords.. med isnpiration för vad jag sökte.. till mitt krogprojekt... väggen är ca 5m hög och 14m bred...Linda tolkade min inspiration och
så nu efter sisådär 10förslag... bestämde jag att nu satt den!!
 
Den trycktes i torsdags.. och idag söndag va det dax att få den på plats... de är ju inte lilla tapeten och går ju loss på en ganska stor summa... så inte så att jag kan yppa.. oj inte riktigt som jag tänkt mig.. vi gör om....=)
 
Nu är den på plats!!! och om 14 dagar kommer ni att få se antingen live eller här på bloggen....=)
 
 
 
Tacka alla som ringt, sms mailat om koffertar!! supersnällt.. de  plinagde till direkt efter inlägget.. och sen har de hållt på.. och de första ha redan blivit levereradade...=)
men saknar fortfarande några stycken... så maila om ni har!!
 
 
SLUTSPURTSREA!!!
Från och med imorgon har Lina styrt upp nya än bättre priser på allt i butiken!!
75% på all textil.. allt porslin till galna priser 20-50kr/st
skafferi till 80%  och allt annat är oxå nedsatt till supder duper priser kan jag lova!!
Alla klädesplagg som är kvar 200kr/st!!!

Så vi hoppas på förståelse att det ser ut som de gör i butiken.. men som sagt vi kompenserar det med kanonpriser.. och lovar att inspirationsdelen kommer inom kort!!!
 
 
Allt för att vi vill va helt tomma till helgen... då ska det börjas skapa höst!!!!
 
Njut nu av söndagen.. så hoppas vi att ni kommer in och fyndar hos oss i veckan....
 
 
stor söndagskram så länge.....=)
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: