torsdag 20 september 2012

Nytt Tryckmaterial...

Hej Alla goa!

Idag har Jag, Ann-Louise och Lina fixat och trixat i butiken ännu en heldag!
Vi håller ju på att förvandla butiken med helt ny inredning, nya möbler, nya tapeter mm. som vi traditionellt gör inför varje höst. Och nu börjar vi komma i ordning med vårt höststök och flera nyheter har levererats till oss..


Idag har jag packat upp mycket vackert porslin från Miljögården. Underbara och prisvärde gratäng- och pajformar! Tips om du letar present..
Sedan var jag riktigt lycklig när jag fick känna och klämma på vårt nya märke Lilla Bruket som kom idag. Underbara tvålar, diskmedel, lotion mm vackert förpackat och rättvist tillverkat!
Även de fantastiska Kuddarna från By Nord har vi packat upp. Ljuvliga djurporträtt på goa kuddar!
Kom in och kika vetja!!

Ni ska få titta lite på vad jag håller på med tänkte jag...
Vi önskar att Hjärterum ska vara en unik Butik utöver det vanliga med karaktär och känsla. Vi vill att Du som kund ska få inspireras och frossa i vackra ting och att varje detalj ska få andas kreativ glädje. Vi gillar att utgå från det vackra och just det kreativa..

Därav har jag tagit mig ann några detaljer som påverkar vår helhet! Bland annat hemsidebild, presentkort, visitkort, paketetikett mm. Tänk va mycket det gör med de där små extra detaljerna...


www.hjarterum.net hittar du numera en mer Höstig välkomstbild! Lite sköna prylar och ett citat som har blivit en del av oss :)

 Nedan Så får Ni spana in vårt kommande nya Presentkort som jag nyss gjort klart!
Det kommer att vara vikt på mitten så först ser ni framsidan...


Ovan ser ni mittuppslaget! Med inspiration och fina typsnitt :)

 Och baksidan blir lite mysig, och påminner om vår hemsida www.hjarterum.net...
Har utgått från hur jag själv skulle vilja ha ett presentkort och då tänker jag att det alltid trevligt när man får hålla i något vackert och något som man kan titta en stund på. Och när det skapas lite längtan i en att få gå dit och handla. Jag hoppas att vårt presentkort ska förmedla den känslan.. :)

 Sedan kommer vi att trycka upp en ny Paketetikett som kommer att se ut såhär...
Fram och baksida:
Fint va?? :)


Till sist får ni se Visitkortet! som också går i samma stil och känsla som allt material..


 Det var ett litet smakprov på små detaljer som kommer att förhöja känslan... Details are everything!
Sitter även och gör Annons till Sköna Hem och Allt i Hemmet, två riktigt bra inredningstidningar. I höst kommer vi att annonsera där i tre nummer, så håll utkik!...

Imorgon väntar ännu mer pyssel och fix! Längtar!
Men först ska huvudet vila på kudden...

Välkommen till oss!

Kram Stina

Inga kommentarer: