onsdag 15 augusti 2012

Skön stämning i min trädgård!



Min trädgård!

Här kommer lite sköna bilder i från min trädgård.  Igår var en fotograf här och tog bilder på min trädgård och även bilder till en kommande jul-folder.  Så här kommer lite i från det... Så tjejer boka in ett gäng kollegor, vänner och kom till mig i höst/vinter så får ni göra kransar, hjärtan av lärk, granar och advents-mys... och mycket mer..Mer info kommer, eller ring mig nu på 0702439109.





Så snygg lampa....hittade den i en ladugård. 

Bonden ville ha 20kr för den, det kan man kalla ett "klipp"..




Oj... det börjar gå åt skördetider... bondböner och rödbetorna är nu färdiga för att ätas... Härliga tider.



I bak kant ser du koriander som har gått upp i blom.....Den är så vacker och luktar underbart tycker jag, min syster tycker den luktar fis..
 Ha det gott alla läsare så hoppas jag att vi ses...

Kramar Petra

Inga kommentarer: