tisdag 21 augusti 2012

Nyhetsvisning!!!

Hemma igen efter en intensiv men otroligt rolig och inspirerande vecka i Stockholm.
 Vi har hunnit med allt mellan himmel och jord. Jobbat, skrattat, ätit gott, stressat, inspirerats, letat, shoppat, ja, alla sinnen har verkligen fått sin dos av habegär.
Men åååh vad roligt vi har haft...så jag säger det igen...
Vilket fantastiskt arbete jag har...Njuter varje minut.

Å Tack Västergården för att jag fick äran att sälja era fina produkter.

Och så här efter Formex kan jag avslöja att den naturliga trenden fortsätter och blir än mer uppenbar. 
Skogen flyttar verkligen in, och då menar jag inte bara träden utan även våra fyrbenta vänner, 
alltså Djuren...

Blandar du sedan detta med lite industriella och nötta möbler, helst antika så klart, så är du mitt i prick kan jag lova. 
Naturfärger och rena träslag slår stort i höst.

En av alla dessa nya leverantörer vi har hittat är de fantastiska kuddarna från  
By nord...Fotografier som sedan blir till otroligt vackra kuddar, kan avslöja att de kommer i två olika storlekar...
 Blir så nyfiken på vad ni där ute tycker, visst är de vackra?


söt rävkudde


kudde med fin "bambi"


 By nord hade även dessa bedårande djurhängen, som vi bara inte kunde motstå. vi smälte direkt, kolla bara på ekorren.


 När vi ändå hade snöat in på detta djurtema, så hittade vi dessa vackra muggar, visst är de fina?
De är "cleana" i sitt formspråk, och lite roliga med svansarna utanför.
Pricken över i et var att de blir väldigt vackra som ljuslyktor också.

 Som alltid hade olson &jensen väligt mycket fint...alltid lika svårt att välja. Denna gång fick bland annat dessa läckra kuddar följa med till butiken och även vackra skärbrädor i återvunnet trä och fina former och mycket mycket mer.



De hade också många fina lampor och lampskärmar, men de har jag inte funnit på bild än, så den som väntar på något gott...


 Detta vackra porslin kommer ni också att kunna hitta hos oss i höst, det var pb home som hade detta som nyhet, tyckte att det var lite roligt med fyrkantiga tallrikar, nästan lite asiatisk toutch. De kommer i två mönster. Både denna blommiga variant och en randig...super fina att blanda. 





Hoppas att ni liksom jag längtar efter alla höstnyheterna...
Kram Lina


2 kommentarer:

Linda sa...

Så trevligt att träffa dig på Formex! Västergårdens monter är sååå fin, ni är verkligen duktiga!
Kram, Linda

Hjärterum sa...

Tack Linda, var roligt att du gilla vad vi gjort.. kram