onsdag 11 juli 2012

Sommarfynd i butiken!!

God eftermiddag alla fina..

Hoppas ni mår bra...
I butiken är det bra fart trots sommar, hade allt räknat med att mina fyra veckor själv i butiken..skulle vart lite lugnare.. men de har vart full fart och många kära kunder.. riktigt skoj..
 Vi butiker har väl vädret att tacka... Sen har jag märkt att vi har mängder av goa turister i vår stad.. som har blivit förtjusta i våra unika ting.... så har pratat varmt för webshop här nu veckorna...


I det flesta butiker så finner man nu REA vi alla rear ut vårens och sommarens sortiment för att få plats med alla höstnyheter som kommer trilla in det allra närmaste....


Vi på Hjärterum har oxå fina erbjudanden i butiken....

Imorgon torsdag har vi ingen annons i tidningen men presenterar här på bloggen och facebook vad vi erbjuder i butiken......


Vi har 3 klädställningar kvar med blandad kompott från våren och tidig sommar... superfina plagg... och våra plagg är inte så säsomgs betonade.. så det funkar alldelles utmärkt året om...
men väldigt utplockat i storlekar mm

Så imorgon kör vi 200kr/plagget oavsett tidgare pris!! galet va? så kom in och fynda!!!


Nedan är bilder på lite av de plagg som hänger på ställen... i skrivande stund!








Förra torsdagen körde vi igång 50% på alla lampor, och vi har fortsatt med i veckan och fortsätter veckan ut.... finns massa godbitar kvar!! taklampor, fönsterlampar, lampfötter, lampskärmar....

De jag här visar på bild finns fortfarande kvar.. samt flera modeller!!









Gillar ni mina egengjorda lampor jag har inrett Vinci med så har jag ett gäng som jag aldrig använde mig av.... om ni vill ha lite härligt färgglatt hemma..så är det även 50% på dessa....






Även alla krukor vi har i butiken har vi 50% på både för inomhus och utomhus.....
de bilder jag visar finns även dessa i butik i skrivande stund.....








50% på all textil har vi haft ett tag men tycker allt det finns mycket godbitar kvar!! överkast, plädar, kuddar, gardiner, hissgardiner mm
även de jag visar på dessa bilder finns i butik till 50%





Ni har väl inte missat oss på Facebook? där uppdaterar vi med nyheter erbjudanen reor före alla annan media.... så bli gärna vår vän och ta del av detta!!


här finner ni oss... bara att trycka på LIKE knappen.....


Hoppas vi ses imorgon i torsdagsvimmlet på stan med fin shopping, bra musik och god mat på våra fina fik och resturanger... välkommen till oss och centrum med allt vad de har att erbjuda....


kram Ann-louise


Inga kommentarer: