onsdag 13 juni 2012

Vindspel


Hej på er!!

Veckorna bara rusar på, men Herregud det är ju snart midsommar.
Jag håller just nu på med ett trädgårdsförslag till Grönahögs samhällsförening. En ide, ritning på hur det kan se ut på en offentlig väntplats. Det låter kanske tråkigt men de är det inte, snarare en utmaning att få mina idéer och budgetten att gå ihop..
Jag har fortfarande en del trädgårdsrådgivningar och tjej-grupper som kommer på plåtslageri innan jag tar en härlig semester.
Jag har redan fått många bokningar till hösten, det ser jag framemot.
 Det kommer mer information om det efter sommaren,om vad du och dina väninnor, arbetskamrater kan göra hos mig.
 Är du redan nu nyfiken på dessa aktiviteter så ring mig på 0702439109 eller maila på info@petrahallberg.se


 Dessa trevliga flickor gjorde varsin stor utekruka i rostig järnplåt. Som dom planterad luktärtor eller jätteverbena i.vi hade verkligen en mysig kväll..






En anna trevlig sak som man har möjlighet att göra hos mig är vindspel/drömmfångare..Här är en prototyp.




Ha det gott så ses vi snart..
Kramar Petra


www.petrahallberg.se






Inga kommentarer: