måndag 18 juni 2012

Vackra Nyheter kommer till hösten!


Fin måndagkväll!
 Hoppas veckan startat bra..
Här på Hjärterum har det vart full fart.. många som är sugna på fynda våra fina kläder från Culture till 50% sen har många hämtat möbler från Bloggrean..

Sitter nu på jobbet och bredvid mig står bilderna ovan..
hittade dem när jag var i London.. och bara blev tokkär... London resan var bara helt galet bra.. och gav sån inspiration!!! sist jag var där var ja med ett gäng grabbar.. så det blev mest pubhäng.. så hade inte så höga förväntningar att höjja inspirations nivån.. men oj va inspiration det blev!! och säkert 200 bilder på saker jag gilla... så ja listan på hur butiken ska se ut i höst.. är i stort sett klar... =)



Av en ren slump trilla vi in på ett helt fantastiskt ställe.. varav en tjej som gör de tavlor jag visar idag.. tyvärr med kassa bilder från telefonen... men så vackra och så många fina motiv..Som hon satt in i gamla fina ramar. så nu ska London tösen få leverera till Borås här i höst...




Och motiven känns helrätt.. för om jag gissar rätt så kommer höstens trender innebära väldigt mycket djur i alla dess former i inredningen..







Denna vecka är oxå full fart.. jag gör min sista dag i smögen på onsdag.. Sen blir det Göteborg på torsdag till fina Mia på Västergården för att planera höstens formexmässa...

Vart en helt fantastiskt vår med så mycket roliga projekt som avlöst varandra.. därav av min usla närvaro här på bloggen...
Men nu efter midsommar så går töserna på semester och jag kommer jobba själv i butiken i 4 veckor.. Ska bli såå skoj att va i butiken nu... har allt saknat det.. Så nu kommer jag hinna med att blogga om allt som hänt och gjorts här under sen våren....

Ha en fortsatt go måndagkväll.. så hoppas jag ni tittar in till oss i veckan.. fina rea erbjudanden.. textil 50% är kvar och påfyllt med mängder från våra visningshus vi tömt här i dagarna...
sen fin fina värdinnegåvor till midsommar...

kram så länge....

Inga kommentarer: