måndag 25 juni 2012

Semester...


SEMESTER...

är att ligga i hängmattan...har ni ingen har vi nu 50% på dem vi har i butiken...

Nu är det semestertider...i alla fall för mig, har hela 4 veckor framför mig...
fast att min första semesterdag har bjudit på ösregn, känns det faktiskt helt okej ändå. Får hoppas att de kommande veckorna bjuder på lite sol i alla fall. 

 Vad har ni för semesterplaner???

Vi har inte så mycket planerat, utan tar dagen som den kommer, och just att inte ha så mycket planerat, tycker jag är semester...resten av året är ganska inrutat...i alla fall i mitt liv. 

Jag hoppas att vi ska hinna med lite av varje...


 Det vackra Blekinge...har lite förkärlek till detta landskap, kanske inte så konstigt i och med att jag är född och uppväxt där.







Skagen...sol, bad , god mat och sand mellan tårna... 




 Tälta och paddla kajak...njuta av tystnaden... 



 ...och av den svenska sommaren...


För er som är kvar i Borås kan jag locka med lite fina erbjudanden från butiken...Vi har nu REA på flera utvalda ting...bland annat hela fina mynthe serien  från Ib laursen, den finns i 
rosa, vitt, beige, svart, blått och turkos.


 Alla bakformar i papper från Rice och Västergården...finns flera olika mönster att välja mellan.


även allt som hör trädgården till...fågelhus, trädgårdsredskap/dekorationer och hängmattor...


Och allt som hör skafferiet till, oljor, skorpor, marmelader och goda sylter...

lämnar vi nu 50 % rabatt på...

Skynda in och fynda hos oss...

Vi ses om några veckor!
Ha en skön sommar...
Sommarkramar Lina

Inga kommentarer: