torsdag 22 mars 2012

Fina mässpriser på fantastiska bakformar


Hejsan!

Mitt namn är Linda-Marie och jag är Ann-Louise lillasyster.
Jag har fått äran att gästblogga här på Hjärterum-bloggen för Ann-Louise och töserna är på Åhaga och förbereder inför Hem & Trädgårdsmässan som är nu i helgen. 
Töserna gör mycket kreativa och fina saker så de lär hålla på ända in på natten för att bli färdiga, men fint kommer det att bli för det blir det alltid när töserna samarbetar.
Jag har bidragit med bakandet i de fantastiskt fina bakformarna från Nordic Ware så att ni skall få lite inspiritation för vad man kan göra i formarna, för man kan göra så mycket mer än en vanlig sockerkaka.

I den vackra hjärtanformen har jag bakat ett havregrynsbröd
 med sesamfrön som garnering
.
Här har jag gjort en kanelkaka i katedralformen.

Jag använder dessa formar när jag bakar själv och de är underbart lätta att arbeta med, det enklaste som en sockerkaka blir helt fantastiskt i dessa formar. Formarna finns i oändligt många utförande och på Hem & Trädgårdsmässan nu i helgen har Hjärterum ett kanonfint erbjudande på dem, så se till att gå dit i helgen och titta på Hjärterums fina monter där dem finns. 
Ordinariepris på formarna är 439:- st men på Hem & Trädgårdsmässan kostar de nu 349:- st eller 3 st för 900:-. 
Detta är alltså ett helt galet fint erbjudande så se till att gå dit i helgen och köp fina formar, dina gäster kommer garanterat uppskatta dina fina bakverk som du bjuder på i dessa fina formar.
Formen är av helgjuten aluminium med non-stick yta. Materialet är tjockt och gediget med en rejäl tyngd, speciellt framtaget för att få bästa bakresultat och formarna har 10 års garanti.

I den här fina formen med blommor gjorde jag en banan- och jordnötssmörkaka.
Den här fina formen har kära mamma gjort härligt god ischoklad i.

Detta fantastiska erbjudande gäller alltså på Hem Trädgårdsmässan 23-25 mars och enbart på mässan och inte i butiken, så se till att besöka Hjärterums monter så får du garanterat mycket fina gedigna bakformar till ett kanonpris. 


Önskar ni recept på alla fina bakverk så finns dem på min bakblogg www.minabakverk.se 
Jag har en hel del roliga recept där jag har använt Nordic Ware formarna och när de inte används står dem snyggt på mina hyllor i köket.
Receptet på de läckra vaniljcupecaksen som jag har bakat i Västergårdens muffinsformar här ovan finns också på min hemsida och de finns också att köpa på mässan.


Vill önska er alla en fin helg och hoppas att ni dyker upp på Hem & Trädgårdsmässan i helgen.

Kram Linda-Marie

Inga kommentarer: