onsdag 4 januari 2012

REA i butiken på utvalda ting!!


Gokväll i stormen..
Jisses vilket väder.. har inte sovit en blund inatt.. riktigt läskigt.. inatt trodde jag allt taket skulle lyfta.. och allt i trädgården ligger huller om buller.. ström avbrott oxå uppepå detta.....
Hoppas ni alla har haft det lite lugnare hos er...

Så det var riktigt gott att åka in till butiken till värme och mys i morse..
Idag har alla granar, mossa och julblommor fått lämna butiken nu ska här röjjas och städas ut Julen.. Imorgon torsdag 10-16 och på lördag 10-16 är sista chansen att fynda julsaker till 50%  (fredag trettondagen har vi stängt!) sen packas de ner för att göra plats   för vårnyheter nästa vecka...

Idag har jag sänkt alla våra Shepherd skor för utomhus bruk med 50%
Även alla våra mössor, halsdukar, vantar är from nu oxå nedsatt med 50%


Nedan ser ni lite av de Shepherd modeller som vi har till halva priset.. de finns även med på vår webshop under erbjudanden för er som vill fynda hemifrån soffan....











Sen insåg jag oxå att även om vi sålt galet mycket walther hus nu i Jul har vi mängder kvar.. och så många som frågat om de blir rea på dessa.. så from idag kör vi 30% på alla Walther hus ett 15-tal modeller har vi fortfarande allt från höghusen till skolan till årets 2011 modeller...




 



kl ä bara 20.00 men jag tackar för mig och intar kudden nästa..
Imorgon trettondagsafton har vi öppet 10,00-16,00 jag har gjort massa mysiga gå bort gåvor idag för er som ska på galej...
Hoppas vi ses...

kram Ann-louise

Inga kommentarer: