måndag 9 januari 2012

Måndags pics från favvo albumet....

Go start på veckan bloggisar?
Tittar in en snabbis till Er och bjuder på lite bilder av alla de jag har i mitt album "favvisar!"
Så håll till godo hoppas de inspirerar Er lika mycket som de har inspirerat mig under åren..
en del kan jag säkert ha bjudit på förr...


 Om 14 dagar har jag fått ett jättefint jobb av en kund, under tiden de är på semester ska jag styra upp huset med tapeter, målning, möbler mm. Bland annat ska vi sätta in sådana här takbalkar som nedan.. visst ä de så läckert...

 Golvet nedan ä ju bara to die for!!
 Skulle ni se något likande som nedan.. please!! säg då till mig... vilken favvomöbel...

 Schysst kontorsmiljö!!


 Ä det någon som vet va denna bild kommer ifrån och om de ä en fototapet?? Så vore ingen gladare än jag att få info om denna!! tusen tack på förhand...


Gamla dörrar har ju alltid vart en favorit... 


Ordning & reda ä ett måste!!


Gammalt virke de ä verkligen äkta kärlek det!!!







Älskar bilder där som nedan man upptäcker fler och fler godingar ju längre man tittar....


Som vi brukar säga på jobbet det blir ingen Jul utan kuddmossa.. så galet vacker...



Så här hade jag önskat mitt kök....


Nä nu måste jag fortsätta kvällen med planering, bokningar och massa annat för att komma ikapp..
Njut av veckan..så hörs vi på Fredag,.. fram tills dess håller mina töser ställningarna här på bloggen...

mÅnDAGS kRAmAR....



4 kommentarer:

Carina sa...

Vilka underbara bilder! Håller med, får massor av inspiration!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

House of Eden Interiör sa...

Nice inspiration - tack. Skönt att spana in och snappa upp ideér. Vad skulle vi göra utan nätets alla pics?? När travarna av inredningstidningar går från golv till tak i ett helt rum......så är det fantastisk att bara kunna trycka på en knapp och hela världens interiör ligger på en skärm....
så lätt,så lätt.
Ha det!
//Christopher

Unknown sa...

Jag älskar verkligen när ni lägger ut era inspirationsbilder, man får så mycket roliga ideèr själv, synd bara att man inte har mer tid att utföra dem på.
Köket var ju bara så charmigt.

En liten önskning vore inspiration till tvättstuga, då vi måste totalrenovera våran, och allt man hittar är ju bara tråkigt med massor av kakel och klinkers...

Hjärterum sa...

va kul att ni gilla min inspiration...=) ja nätet är verklien en otrolig inspirationskälla!! absolut att jag ska spana på tvättstugor och återkommer med detta...=) fin söndag på er....