tisdag 6 december 2011

Veckans Annons...


God Tisdagkväll..
Va ni som jag imorse.. tittade ut och det va SNÖ överallt... Barnet i en  kom fram och man ville bara va ledig och ut och göra snöänglar.. Så kan bara tänka mig hur lycklig alla barn har varit idag...Nu kan äntligen julstämmningen bli fullländad!! Nu hoppas vi på att det får ligga kvar..

Vår webbis fylls på var och varannan dag... Imorgon fylls den på med flera fina julklappstips från Rice och Pip studio!!!

Idag samtalde jag och töserna om att juletid är en tid då man ger gåvor till de man håller kära
och vad håller vi töser på Hjärterum som kärast?! jo Er kunder så klart!!
håll utkick på Torsdag på Stinis torsdagsinlägg så kan ni läsa vad vi kom fram till.....

Har fått flera förfrågningar på  mail och i butik om vi kommer ha någon mer möbelutförsäljning...
och svaret är JA!!! Då det vankas inventering vid årskiftet tänkte jag att det skulle underlätta med lite mindre saker...
Kan inte lova en exakt dag då jag lägger ut på bloggen, då vi har så otroligt mycket ljust nu.. men troligtvis i slutet av nästa vecka...

Och då kommer det vara möbler från flera av våra leverantörer, och mestadels helt nya saker.. så kan inte ge så bra priser som vi haft det senaste på allt... men 50% på ordninare priser....

Nu Blir det glöggmys här ute i Sandsjön..

KRAM så länge....




Inga kommentarer: