torsdag 24 november 2011

PREMIÄR!!!

Äntligen är dagen här som jag längtat (& Kämpat) efter!

Imorgon smäller det! Då kommer vår nya hemsida och webbshop att bli offentlig för allmänheten att beskåda. För mig, Stina, har webbshopen varit min lilla bäbis nu i höst som jag har försökt att uppfostra och vårda :) Jag är nöjd, chefen är nöjd och killarna som programmerat är nöjda, så nu hoppas vi att även Ni kommer att bli belåtna..om man nu kan uttrycka det så!

Ni kanske undrar varför vi har ändrat utformning här på bloggen igen. Men känn er lugna! Från och med nu går allt i samma stil för att inte förvirra..
..Det Vi önskar är att ni ska kunna besöka Hjärterum när som helst och var som helst och få inspiration och möjligheten att frossa i vackra ting. Därför har vi nu satsat extra på 
 Hemsida, Webbshop och Blogg.
..Vi älskar ju förändring men försöker alltid vara måna om att alltid bevara samma själ och känsla trots det. Hoppas ni kan känna det!

Så varmt Välkomna Till vårt Nya..


Vår webbshop kommer att fyllas på varje vecka med erbjudanden och nyheter! Så bli en stammis även i vår butik på nätet :)

Önskar Er en trevlig Afton!

Kram Stina

2 kommentarer:

Hanna Skoglund sa...

Hej Stina!
webbshopen blev super fin, det kliar i fingrarna av shopping begär:)

Har röstat på er för årets butik, håller tummarna för att ni vinner!

♥ hjärtligt varma hälsningar Hanna
Tack för tre roliga veckor:)

hjärterum sa...

Tack själv Hanna för all din hjälp!.. tusen tack för din röst..=) vi ses till våren om inte innan.. kram från oss