fredag 11 november 2011

11.11.11

Har det undgått någon att det idag är den 11.11.11 mängder av bröllop & förlovningar kan jag tänka mig att det vart överallt....
så ikväll tänkte jag att de passar ju bra att visa lite inspiration från just mappen wedding....





















Vackra bilder, vi på Hjärterum har haft glädjen att få iordningställa flera bröllop, fantastiskt att få vara delaktiga i en sådan viktig dag..Det är ju min dröm att finna min gård vid vattnet och annordna Bröllop var och varannan helg.. och köra Hjärterum på Landet på vardagarna.. innan jag är 40 har jag sagt.. så har 6 år på mig...=)
Ni som inte redan är gifta.. Går ni och drömmer om det stora bröllopet?
Själv skulle jag inte kunna tänka mig något stort & pampigt.. Nä finner jag rätt och det ska vankas bröllop.. Blir det med de närmsta vid vattnet.. Barfota i en vit Nolita klänning jag har.. Nära & kära ska oxå kläs i vitt.. enkelt men allt ska gå i vitt & grönt.. en fin vigsel.. mina töser skulle få överraska mig med att göra en valfri brudbukett... Sen en härlig grillfest på stranden.. de ä va jag skulle önska..

Men nu ä det bara JUL i mina tankar... i helgen gäller det... Jul för hela slanten..
välkommen Måndag kl 18,00 för att se vår tolkning av Jul 2011

stor Fredags kram så länge...




3 kommentarer:

Torparlycka sa...

Oj oj så fina bilder! Nu vill man ju genast gifta sig igen....

Anonym sa...

Det bästa på hela året väntar med spänning på hur det kommer att se ut i år, det är verkligen jätte kul att få se vad ni gjort varje år att få komma och insupa julen och att få gå in i butiken och känna stämmningen för en jul älskare som mig. Jag hoppas ni lägger ut många bilder för det tar nog någon vecka innan jag åker till Borås. Ha en kreativ och kul helg kan tänka mig mycket skratt när man blir så där lagom fnissigt trött när det är så intensivt kram helene

hjärterum sa...

Tack tjejer.. vi hade en mycket rolig och intensiv helg kan jag lova Helene.. va riktigt fissigt och stressigt in i det sista...=) men nöjda bidde vi...=)