söndag 30 oktober 2011

Höstinspiration denna söndagkväll...

 Helgen vart fin hos er alla?
 Va gott det vart med en liten extra timma denna söndag.. Kanske ni har gjort ett litet besök i helgen på Antikmässan på Åhaga... Själv hade jag turen att få komma in som handlare i Torsdags.. handla en del mysigt.. kommer ni få se i vår kommande julskyltning..
.Jag själv har tillbringat större delen av denna dag i källaren och packat upp alla nyheter som kommit i veckan..då det vankas ännu mer i kommande vecka.. så behövde göra lite plats... kan lova att det blir vackra julsaker i år!!

 Bjuder denna höstsöndag på lite inspirationsbilder från min inspirationsmapp höst..


 Träden är ju bara helt galet vackra nu....



 Har ni mumsat lite mysigt hallowenfika kanske.. dessa nedan skulle ju lätt kunnat slinka ner... Har ni haft massa utklädda busungar som hälsat på?.. Jag själv såg till att ha lite godis hemma.. men inga busungar så långt ögat når... så ja nu får jag smaska upp det själv...=)



Vi är så glada att ni blivit så många som följer oss.. Denna månad har vi 3000 fler besökare och så har vi ju faktiskt en dag kvar denna månad..=) Det värmer, och vi hoppas det är ett resultat av att vi faktiskt dubblat inläggen mot förra året..och att mina goa töser oxå gör inlägg nu med..

Nu Ä det dax för lite soffmys...

Imorgonkväll presenterar vi 3st fina vinnare i vår gilla oss på facebook tävling... Så glöm inte gå in och gilla oss!!!

sÖNDAGS krAMAR så LÄnge...

3 kommentarer:

Ainosofia sa...

Beautiful pictures <3

Ulrika sa...

Hej
Det är första gången jag är inne på din blogg, ättefin! Har du butik? Var? eller är det på nätet? Jag bor i Partille utanför Göteborg. Vilka fina bilder du har, inreder du själv? Jag menar inreder du hemma hos folk eller är det homestyling du gör... Ha det bra
Jätteinspererad av bloggen
Ulle

hjärterum sa...

Tack Ainosofia, kul att du hittat & gillar vår blogg Ulrika Har en butik sen 2003 som heter Hjärterum finns i Borås.. vi utför uppdrag både för privat och offentlig miljö.. du finner lite mer info under vår hemsida www.hjarterum.net i slutet av november kommer de även finnas en webshop.. en go kväll på er =)