onsdag 5 oktober 2011

Älskade Patchwork.. Fantastiskt konstverk...!!!

 Ni har väl inte missat Patchworkmattorna..
Sen några år tillbaka då jag såg dem för första gången har jag vart kär i detta konstverk... 
I varje matta finns flera olika gamla unika mattor.. Man har klippt ut de finaste bitarna, sen så oftast lägger man dem i ett färgbad för att sen "lappa" ihop dem igen..

 Hos oss på Hjärterum har vi alltid minst ett tiotal hemma, allt från en kvadrat till nio.. Varje vecka..får vi mail om leverantörens nyanlända unika mattor..
Då varje matta är unik, så kan man garantera sig om att man blir helt ensam om sitt konstverk.
 Är ni intresserade att specialbeställa en efter önskat mått och färg går detta utmärkt..
Men då blir leveranstiden några veckor..istället för två dagar.. För de som redan finns hemma hos leverantören..
Och känner ni att ni måste ha en idag..ja då finns de flera vackra att välja på i butiken.. som bara längtar till att få ett nytt hem...
Idag bjuder jag på 5 av de 30tal jag fick på mail idag.. den ena vackra än den andra.. färgglada, enfärgade..nertonade ja alla dess olika utföranden finns...
I butiken har vi en fantastisk vacker i bruna toner... jag vill bara ha!! 
Men får nöjja mig att beskåda dem varje dag i butiken.. än så länge iallafall...=)
Är ni i tankarna att inköpa ett konstverk hem till golvet.. Så välkommen in, vi visar bilder på de som finns för omgående leverans.. Vi berättar gärna historian bakom.. skötselråd..ja allt Ni behöver veta om Patchwork.. 




Imorgon får vi en jätteleverans av möbler.. till superpriser!!! Har lovat stammisar, nära och kära att titta först.. Men lovar att det som inte blir taget direkt imorgon på Sanwallsplats..Visar jag här imorgon isåfall.. ex Howard soffa ordpris 16995 nu 5000kr matsalsbord 1000kr ord 10995kr vitrinskåp 1500 ordp 9995kr trädgårdset i rotting 3:a plus 2 fotöljer plus bord ordp ca 15000kr nu 3000kr & massa mer.. skinnfåtöjler, skinnkoffertar, howardfåtöljer nattduksbord mm.. Som sagt blir det något över fotar jag och lägger ut här imorgon.. med priser.. och de är då hämtning i butiken omgående som gäller... så håll utkick!!

Önskar Er alla en mysig LillLördag


Inga kommentarer: