tisdag 2 augusti 2011

This is my wish for you...




Har Ni det bra alla Bloggisar..? för ni är många nu..! Snart är vi uppe i 7 siffrigt antal, och det måste ju firas tycker jag!!

Då utlovar jag en fin tävling så håll utkick!!

Som sagt hoppas ni har det bra, själv ä jag lite disträ och inte rätt fokus.. Min söta Stina hade skrivit denna till mig idag och lagt på mitt skrivbord..så de var de första jag såg när jag kom till jobbet.. "detta önskar jag dig" det värmer..


Idag hade jag besök här hemma av Carina Bergius, hon hade sett min veranda här på bloggen och hörde av sig och ville fota här hemma hos mig, för hennes andra bok som ska komma ut till våren.. Nedan är hennes först bok Drömmen om en vit trådgård..

Har missat denna utgåva men fick här idag ett ex av Carina så ska nu efter bloggandet läsa och inspireras...


Här ett tips hur du kan göra en dörrmatta av betong....





Tyvärr hade jag ingen möjlighet att vara med Carina här hemma idag, så har ingen aning ännu vad hon fotat, hon fick fria händer att fota vad hon ville ute som inne... så ska bli spännande att se vad som kommer....



Sa ju att jag va disträ..! nu i skrivandes stund inser jag ju att de är Tisdagskväll.. och vad har jag utlovat då.. Bloggrabatt!!! opps inte ens mailat Borås Tidning.. och ingen aning vad jag ska hitta på denna gång... de ä ju som sagt två torsdagar kvar... hm inspirationen tryter..

Vad säger ni om 50% på en valfri var?!

Det får det bli.. så kommer ni in imorgon onsdag och säger Bloggrabatt så får ni som sagt 50% på EN valfri vara i butiken endast undantag våra möbler!!


Så nu har ni chansen att fynda någon godbit innan annonsen kommer ut på torsdag som Erbjudande för alla....



Föresten de har jag glömt säga.. vi har fått det stora förtroendet/ansvaret av Mia på Västergården, att med fria händer göra hennes monter på Formex... Gissa om vi är glada och taggade för detta!!! Självklart kommer bilder efter mässan, v35 i Stockholm äger mässan rum..


hOPPAS Vi ses i Butiken imorgon då.... kram & Natti...


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Ann-Louise
Tusen TACK för lånet av ditt helt fantastiska hem!! Hoppas att du hittar något roligt i boken.
Jag önskar inget hellre än att det blir fler böcker. Jag jobbar på dem även om det inte är någonting spikat ännu. Ska presentera mina idéer för bästa förlaget Semic till hösten, så håll tummarna! Stor KRAM!!! från Carina