tisdag 9 augusti 2011

Schysst Vedförvaring...

Ikväll spanas de runt här på nätet.. efter vackra braskaminer och udda lösningar för vedförvaring.. Min gamla husqvarna står ju numera på terassen.. Så behöver en ny som ska värma mig här i vinter... Och kräsen ä man ju.. har ni Goa där ute några bra tips på braskaminer & vedförvaring??...

Ja riktigt så här mycke har jag inte i mitt lilla hus....

denna gilla jag.. men nja lite mer orginellt vill jag allt ha.....




Så va de ju tisdagkväll oxå... och vi går nu mot sista Sommartorsdagen.. och de innebär onsdagsrabbat en gång till för Er bloggare....

På torsdag kommer vi annonsera att sommarrean fortsätter med 30% på alla våra möbler samt 50& på all textil & utvalda varor...


Så för er blir ju det 30% på alla möbler som vi inte erbjudit innan, som ni får ta del av innan alla andra får det på Torsdag... samt de utvalda produkterna kommer sitta en röd prislapp på, som vi ger 50% på.. Nu ska här rensas så det blir tomt.. så vi kan fylla butiken bara med härliga höstnyheter...


så vi hoppas vi får höra många Bloggrabatt!! imorgon.. förra onsdagen.. va de sååå många.. =)
nu ska jag spana vidare på kommande värme här i vinter.. kram på Er...


1 kommentar:

Living by Miriam sa...

Åh inspirerande vedförvaring, gillar bild 2, är också på jakt efter detta. Hoppas du finner det du söker. Tack för en inspirerande blogg! =)