söndag 7 augusti 2011

God Söndag på ER alla, vad har ni för er denna regniga söndag?

Myser i soffan med balkongdörren öppen så man hör regnet smattra utanför?

Det gör jag ljust nu..precis hemkommen..


Det har arbetats hela dagen med visningshuset i Sjömarken vi har dedaline nu på fredag, då de ska vara fotning och visning veckan därpå...

Det blir riktigt fint! iallafall.. lovar bilder så fort det är klara..Eller varför inte gå på visningen...


De är många som efterfrågar magasinet som mitt spa reportage är med i, att det verkar vara slut överallt.. Men i fredags fick vi en sändning med 30st.. För er som blivit utan, 74kr kostar magasinet...

I torsdags kom även nya nummret av Jeanne d arc living.. Massa fint som vanligt..Men måste erkänna att de måste nog börja variera sig lite.. annars tröttnar nog vi läsare för de som inte redan gjort.. allt är lite för likt tycker jag allt...

Jag själv är inne i en period nu där jag vill ha förändring!! ny lokal förnya loggan, nya leverantörer.. utöka sortimentet.. tro mig många planer finns.. men som sagt allt hänger på det förstnämnda... Längtar till inköpsmässorna.. ska tänka helt annorlunda mot vad jag brukar göra när jag köper in... Blir en utmaning.. Jag lyckades iallafall med vårens och sommarens inköp, brukar ju alltid köpa på mig för mycket..
men på alla lager är det helt tomt.. och i butiken börjar de bli väldigt glest mellan sakerna..

men snart såå kommer alla vackra nyheter...=)











Bilderna ovan är från nya magasinet från jeanne d arc living.. såg att de dukat med kål.. Fredags morse var jag tidigt hos vår blomstergrossist för att köpa in nya blomster för helgen samt inför sorgbinderibeställning... Då fanns ljust första sädningen av prydnadskål & Ljung.. men de fick inte följa med hem till butiken.. frågar ni mig ä de allelles för tidigt!! vi har ju en månad sommar kvar!!


Ni vet väl om att vi även gör Sorgbinderi!!
glömde kameran, så knäppte med telefonen.. blir inte riktigt lika bra....
Tycker de är vackert med Ljus i dekorationerna....



liten handbukett...



Nä nu vankas det planering för kommande projekt... önskar er en riktigt mysig söndagkväll kram kram...




Inga kommentarer: