tisdag 21 juni 2011

uteliv...


Idag bjuder jag på lite inspirationsbilder på härliga utemiljöer. Utekök, planteringsbord, och massor av inspirerande bilder....nu är det bara solen utanför fönstret som saknas.





En av mina favoriter är Leila lindholm, tycker att hon är så mysig och duktig på allt hon gör. Här ovan ser ni en bild på hennes fina utekök. Vill även påminna er om hennes program imorgon på tv4 plus. Denna gång sänder hon från ett härligt Frankrike...längtar tills imorgon. Jag är ingen tv-människa, men hennes program missar jag inte. Tycker att helheten är så bra, inspirerande miljöer, goda recept och en härlig tjej.





Om ni inte har besökt oss på rean, tycker jag att ni ska komma in och kika, vi har fortfarande mycket fint kvar, till fantastiska 50 %. och om inte det vore nog, så gör vi även om i butiken, så nästa vecka ska det åter igen vara ett inspirerande Hjärterum.

Har ni funderingar på vad ni ska ge värdparet på midsommar? kom in till oss vet ja. Hela Västergårdens sommarservis ger vi också 50 % på, och vad passar inte bättre till midsommar än vit keramik med blå text. Keramikfat nu 198kr ordp 398kr, Salladsskål och jordgubbar med vispgrädde skål nu 250 kr ord p 498 kr. Färskpotatisskål nu 150kr ordp 298kr.


Hoppas att ni får en härlig midsommarhelg och att solen lyser på er!

Kramisar Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att du har en underbar affär...kramis semlan

hjarterum sa...

tusen tack för de fina orden! kram tillbkas...=)