onsdag 8 juni 2011

Stina Berg

Ikväll vill jag dela med mig av en av mina absoluta favorit tjejer Stina Berg..

Våra vägar möttes när jag köpte Ränder & Trender.. Då hon var anställd av förra ägaren..

Jag hade beslutat att inte ta med anställda utan använda mig av mina egna tjejer..

Men bad Stina vara med första veckan för att lära upp mina tjejer..

Och idag är ingen gladare än jag att jag gjorde det!!

Tösen charma mig redan första dagarna..

Såld var jag och Stina blev butikschef på någon dag.. Älskar när man är närvarande, iaktar, ambitiös,kreativ, tar för sig och inte rädd för att säga emot chefen och de gjorde hon flera gånger första veckan.. =)

De är några av alla hennes goda egenskaper.. Utan att det minsta överdriva skulle världen vara betydligt bättre om fler medmännsikor hade lika gott hjärta som denna tös!!


bilden nedan är verkligen Stina för mig...



Förutom våran gemensamma förkärlek till citat, ord, text och allt som har med inredning, blommor & pyssel att göra, så är vi helt skogstokiga i Hummer..

Senast häromdagen nämnde Stina att en av hennes bästa dagar är den dagen jag överraska henne med plocka upp henne hemma i Hummern och istället för att jobba tog jag med henne på en heldagsutflyckt med massa mys..





Denna tös har också den otroliga gåvan att texta helt galet vackert.. Nedan visar jag en bråkdel av all den text hon gjort för mig, Greta & Anna samt Hjärterum och Hjärterums uppdrag..

Helt på frihand textar hon på väggar och möbler och allt som går att skriva på med alla hennes olika typsnitt...











Citatet nedan gillar jag skarpt!!








Stina in action...


















Blev ni nyfikna på mer om Stina så kan ni spana in henne & hennes verk på http://stinaberg.blogspot.com/


Stina jag är så glad att du finns i mitt liv.. du ger sån glädje och inspiration!!


kram på Er alla...




Inga kommentarer: