måndag 13 juni 2011

Min uteplats...

Gokväll.. så kul!


Har fått många kommentarer senaste dagarna om mitt uterum sen jag la ut en bild för några dagar sedan.. Har lovat att visa mer bilder..


Har även fått skriva inköpslista till materialet samt ritning för terassen mm..


Kul att ni gillar mitt verk... Så tänkte ikväll visa lite mer bilder från terassdelen..


Så kommer de mer i veckan från de andra delarna... gillar ni något ni ser, så kommer det mesta från butiken allt från möbler, interiör till växter så då är det bara till att höra av er..

(ni vet väl att de bara är till att klicka på bilderna, så visas de i större format...)
































Trevlig kväll på Er alla....



19 kommentarer:

Fru W sa...

Jösses Amalia......du, där trivs man det syns...Superfint. Kram på dig, Sofia

Frida sa...

otroligt fint!!!!!

Linda sa...

Otroligt fint! Och vilken fantastisk fotölj med medar. En sådan vill jag ha;)

Carolina sa...

Fantastiskt vackert uterum, heel underbart. Du vill väl aldrig gå in :)

Satu sa...

Helt fantastiskt vackert! Vill också ha! ;-)

hjärterum sa...

tack alla Ni goa för er fina kommentarer.. kram!!

Lena sa...

Jisses!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur snyggt får man ha!?!?!
Bästa uterum jag skådat nånsin.

Levindas Värld sa...

Verkligen ett magisk, sagolikt och alldeles underbart uterum! Wow säger jag bara! Så stort och så vackert inrett och dekorerat!

Bra gjort, jag är impad!

hjärterum sa...

Vad glad jag blir!! tusen tack för era värmande ord.. det gör en gott!! kram på er...

Living by Miriam sa...

Hej, trillade in här och tur var väl det. Såååå vackert!!!! Vilken inspiration du ger. Jag har skrivit om detta på min blogg hoppas du inte misstycker. Annars får du höra av dig. Mvh Miriam

hjarterum sa...

Gokväll Miriam.. klart vi inte misstycker.. snarare mycket smickrande!! kul att du gillar vad jag gjort.. kram på dig...

Anonym sa...

Hei. Vi har lest en reportasje fra din uteplass i "Vakre hjem & interiør" og vi har blitt veldig inspirert av dine løsninger. Er det mulig å få en oversikt over innkjøpsliste samt ritningar av uteplassen?
Med vennlig hilsen Mette og Agnar, Norge.

hjarterum sa...

Gokväll Mette & Agnar vad glad jag blir av er "kommentar" självklart delar jag med mig.. kan ni inte vara vänliga och maila mig på info@hjarterum.net så blir det lättare med kontakt.. kram så länge...

Anonym sa...

Hej!
Läste artikeln om dig och din underbara uteplats med bastu & relax och var tvugen att googla och se om du hade en blogg. Åh här är ju din blogg är så glad jag hittade hit och vill överrösa dig med beröm över din underbara uteoas samt relax. Skulle man möjligtvis kunna få ta del av ritningar? Å inköpslistor. Vill ha det precis som du-helt i min smak! Vad det dyrt med bastun? Så himla fin. Är glad jag hittade hit via villaägaren:-)) Har det varit något mer reportage om dig i någon annan tidning?
Mvh
Tack på förhand! Å tack för ditt fina reportage
maria
maria@massageorehab.se

hjärterum sa...

Gokväll Maria..ursäkta mitt sena svar..va roligt att du gilla mitt hem! visste inte ens att det skulle vara ett reportage.. men nu har jag sett det oxå... hade ett reportage nu i sommras i norsk tidning vakre hjem.. då de tjejer va här och fota frågade de om de även fick göra ett till reportage och de va väl ljust detta... sen va jag med i magasinet tove julnummer 2010 på 10sidor men de va innefrån... =) skriv gärna till mig på info@hjarterum.net om du har några specifika frågor om något speciellt...=) tusen tack för din kommentar! kram så länge...

Suz sa...

Hej. Måste bara fråga vad är det för ta ni har över altanen?

Anonym sa...

Hej!
En helt underbar fantastisk altan/uterum. Den är så fin att vi, jag och min man är helt sålda på den.
Är det möljigt att få ta del av ritning sam inköpslistor.
Min dotter skall nu gifta sig här i sommar och det vore underbart att hunnit bygga uterummet/ altan till dess :)

Tack på förhand.
Mvh. Vanja
v.hedstrom@veddesta-distribution.se

VÄLKOMMEN HEM! sa...

Heeej!
Jag vet att det var längesen som det här inlägget gjordes och jag har aldrig kommenterat här förut men jag ville bara säga att jag verkligen ÄLSKAR ditt uterum! Jag har den stora panoramabilden fsom skärmsläckare på datorn, den ger sådan inspiration och en härlig känsla!
Vi har ett relativt nybyggt hus och nu har jag äntligen fått tummen upp av maken att vi ska bygga nåt slags uterum på ena långsidan. Det kommer nog inte att bli ett sådant med charmiga gamla fönster som du har gjort men jag vill ändå sätta min personliga prägel på det. Vi har heller inte bestämt om det ska vara helt stängt eller öppet. Min fråga till dig är: om man INTE vill ha det igenbyggt, utan mera öppet, så som ditt, vet du om man behöver bygglov då? Jag har försökt att förklara för en kommunkvinna som har hand om sådana ärenden men hon verkar fatta noll av vad jag menar... ;-)
Hoppas du återkommer med svar. Maila mig gärna då på:
judita.norrkoping@colorama.se
Må så gott och trevlig midsommar!
Kram,
Judita

Unknown sa...

hej
minst av allt var själva konstruktion av pergola som saknas att se från olika vinklar
mvh
hondo