torsdag 2 juni 2011

Hoppas ni alla har haft en skön ledig dag..

Själv har jag jobbat hemma med att förbereda för fotningen på söndag..

De ska fotas för två magasin..det ena kommer redan nu i sommar..

Min Stina har varit ute hos mig idag och textat massa nytt på möbler och väggar... lovar visa smakprov på detta i dagarna...

Bilden ovan togs häromdagen när Västergården var på besök.. en av mina favoritsaker här hemma.. så vacker trälåda fylld med gamla vackra ting..

Imorgon är det vårmarknad i staden.. det firar vi med att ge


25% på alla våra blomster och planteringar!!Gäller fredag & lördag.


hoppas vi ses i butiken!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jätte fina bilder tagna hemma hos Ann-Louise jag är så sugen att få hel hets bilder därifrån på det nya orangeriet hon byggt jag tror det är jätte fint, eller får jag hålla mig till tåls tills det kommer i ett magasin. Jag gå in och tittar på er blogg varje dag och tycker det är jätte kul nu när fler skriver och att ni uppdatera vad för inspererande grejjer ni gör. Kram Helene

hjarterum.net sa...

tACK Helene för ditt fina meddelande.. nu har jag uppdaterat med lite bilder hur det blev..och lovar skriva om när magsinet utkommer
det glädjer oss att du gillar vår blogg och de vi alla skriver kram på dig!!