måndag 27 juni 2011

22 Juli...



Gokväll alla söta.. Idag hade jag fått mail, redaktören på Vakre hjem & interior var sååå nöjd med bilderna från mitt hem.. De kommer redan nu i nästa nummer, nr 5 som kommer 22 Juli.. Då får ni hålla utkick om ni är lika nyfikna som jag... Har faktiskt inte fått se några bilder alls... Så spännande blir det.. Har nu ikväll fått i uppdrag att göra en ritning på allt.. så nu ska jag ut med tumstocken och mäta & skissa...

Gjorde ett jättefint hus idag, glömde kameran men ska dit på torsdag och göra det sista så då ska jag fota och visa er.. Massa nya fina möbler har jag använt mig av...

Imorgon ska jag ta mig en välförtjänt ledig dag.. heldag i Göteborg med vänner vi ska på Where the action is.. massa bra musik och favorieterna Coldplay avslutar festivalen... hoppas ni oxå njuter i sommarvärmen.. kramiz så länge...



Inga kommentarer: