tisdag 5 april 2011

Fick ett roligt samtal igår från Irene på Mr perswall, de har anlitat fotograf Fredrik Brissman för att fota en del av de uppdrag jag gjort med fototapeter för att använda i sin marknadsföring... Så imorgon ska det fotas på Greta & Anna där sitter nästan 300 kvadratmeter fototapeter...=) sen Barbershop jag gjorde i början av förra året samt Mist som jag gjorde här i början av 2011..

Älskar fototapeter!! man kan verkligen trolla med dessa tapeter... på deras hemsida kan ni se deras stora utbud av tapeter.. Ni kan även ladda upp egna bilder och beställa fototapeter av dessa.... http://www.mrperswall.se/

Mycket roliga och pedagoiska tapeter till barnrum...
Denna är en av alla jag valde till Greta & Anna denna kommer de ta med i deras höstkatalog..


Sen flera år tillbaka har vi blivit sponsrade av Mr perswall av våra fototapeter i butiken...

Förra hem & trädgårdsmässan.. gjorde vi en på 12 meter bred och 5 m hög i entren jätteläckert blev det!!!

Min favorit vår tävlingsbidrag i Borås tidning. middagsdukning för skogens alla djur, gjorde vi som fototapet och sen stylade live framför
Även temat i vår monter va fototapeter med produkterna live framför........


Så är det dax att förnya väggarna där hemma, kan jag varmt rekommendera Mr Perswall....

ni vet väl om att vi mer än gärna hjälper er med att ta fram tapeter & färgval till era rum....

så gå in och spana in alla vackra tapeter nu och varför inte ladda upp favorit bilden, skriv in måttet på tilltänkta väggen och se hur det kan bli.....


natti natti alla goa bloggläsare....

Inga kommentarer: