torsdag 12 augusti 2010

Mässan pågår för fullt... Nedan ser ni lite inspirationsbilder från entren för oss besökare... Temat för hösten är "Happy"
Tidningen Hitta hem som kommer ut varannan lördag, Dimper ner i er postlåda i morgon.. om ni inte vet så skriver jag en spalt i varannat nummer... imorgon handlar ljust om mässan och trenderna för hösten... så upprepar inte detta här... så ä ni nyfikan vad de gäller för färger & material mm för hösten så läs Hitta Hem....=)


















Som alltid så hänger jag på låset till mässan för att skynda in till olson & jensens monter som alltid är fylld med endast de exemplar som står i montern...
Tyvärr så va vi många så allt jag fick hem av de antika sakerna var ett bord... men köpte in massa annat fint från dem..
För hösten har de gjort bla nya kuddar... och ros kuddarna får vara kvar... helt galet vad vi säljer av dem.. men då hemtex har gjort en sämre kopia skulle de ta bort dem ur sotimentet... men som sagt de blir kvar.... till många kunders glädje... =)

syns lite dåligt men dessa lampor ä gör tuffa.. men de får komma till ränder i höst.....

Även de nya kuddarna syns dåligt... men de ä jättevackra.. tog dem i alla färger....


Ett otroligt vackert fågehus kommer tills oss snart i endast fyra exemplar.......



otroligt vackert skåp... men tyvärr va min säljare 2 sekunder senare än en annans kunds säljare... oj oj vad jag grämt mig... gigantiskt stort... och hade gjort sig såååå bra som skylt skåp i butiken.... men men de ska leta efter ett likande till mig....=)


P&b bjöd på som vanligt mkt nyheter.... vackra fågelburar.... köpte 4 olika modeller....



blev kär i denna järnsäng så den kommer när vi gör nytt för hösten... 160cm bred....
kommer ligga på ca 14 995kr....


ljusstakar fasta på fat.. hade många leverantörer anammat så de kommer en mängd olika varianter... fin och dekorera botten på... massa mossa till jul....=)



våra bakformar..har kommit med en mängd nya varianter... tror nog jag beställde minst 20st olika...=) så kära kunder i höst får ni baka....=)

Nej nu ska jag sammanställa dagens inköp... och se vad det jag har kvar att beställa imorgon...
Men jag kan lova till Ränder & Trender har jag hittat minst fyra nya leverantörer med såå otroligt snygga prylar...!!!!!! har faktiskt mer inspiration och ideer till Ränder... och de hör inte till vanligheterna... då hjärterum alltid ligger närmast hjärtat..... så jag ser verkligen fram emot hösten.... den ska bli kalas bra!!!.... Må nu så gott så får ni lite mer imorgon.... en skön fredagkväll önskar jag er...... mässkramar så länge.....

1 kommentar:

House of Eden Interiör sa...

Hello Hj-rum.
P&B ÄGER!! Bästa montern år efter år.
Men snäppet vassare i år. Så behagliga kulörer.
Klarade Formex på två dgr. och sitter nu och försöker samla mig efter allt jag sett.
//Christopher