tisdag 9 februari 2010

Bröllop...

Äntligen var det dags för en av mina bästa vänner att gifta sig. Det var en fantastiskt fin vinterdag...jag fick äran att göra hennes brudbukett, så visar lite bilder här nedan.
Är det någon av er som är i giftastankar, är det bara att komma in till oss. Vi hjälper gärna till med allt från brudbukett till dukning...Hos oss finns inga gränser.


Brudbukett & tärnbukett med vita rosor och trollhassel...



Det lyckliga brudparet

Tack för att just jag fick vara med och dela dagen med ER!

Ha det bra i vintervädret...
kramar Lina

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilka underbara buketter!! får jag låna en av bilderna till min blogg? dom var ju så fina så jag måste visa upp dom där!

Hjärterum sa...

Hej!
Kul att du gillade buketterna. Självklart får du låna bilderna, bara du skriver varifrån de kommer...
Hälsningar Lina

Anonym sa...

Åh tack! Självklart skriver jag vart jag lånat dom, du ligger ju dessutom redan som länk under bloggar jag läser så jag inte missar något fint som du lägger upp. :)

Nelly sa...

ÅH!Det var en underbar bukett Lina! Kram

Hjärterum sa...

Tack söta nelly...Hoppas allt är bra med dig!
Kram