måndag 14 december 2009

sitter hemma i min soffa utvilad efter 3 dagar i malmö med goa vänninor.. njuter av mitt julpyntade hem.. Sitter och tittar på min Lilla katt som ligger bredvid mig som kommer & hälsar på då & då... Grannarna säger att han inte har något hem... men hos mig är kattluckan öppen jämt & han vet att innan för den så finns det värme, mat & trygghet... älskar djur kan inte leva utan dessa underbar små liv.... Min trädgård & terass är nu så här vintertid pyntad och uppdukad för/till de små söta fåglar vi har... min underbara Mor har bakat smaskiga bakelser på cocosfett fyllda med olika nötter precis vad de behöver så här vintertid... så idag får ni hålla tillgodo med utebilder hemifrån mig som är ägnat alla söta pippifåglar.... och ni glömmer väl inte att mata våra djur i naturen så här vintertid... vi säljer flertalet söta förvaring för pippimat.... ha en skön måndagkväll... kramiz så länge...















































2 kommentarer:

Helén sa...

Åhhhh så fint ni har gjort A-L!!!
Både inne å ute =)
Så skulle jag oxå vilja ha det iaf en liten del av det ;-) Får piffa ordentligt hemma i veckan å nästa =)
Kram Helén

Anonym sa...

Såå fint. som ibutiken. Gott Nytt till dig.