tisdag 3 november 2009





Kära Läsare....

Hoppas Ni haft en skön helg... Det har jag, har laddat upp på spa i Varberg i två dagar... så man nu orkar arbeta dygnet runt fram till Julafton som är här om sju veckor... Kan varmt rekomendera Asia spa för er som inte varit där helt juvligt!!!

Igår på hemvägen tog jag vägen förbi och tittade på min favoritbutiks Julpremiär... Grönbergs interiör.. Ett måste om ni är i Göteborg... Pia är otroligt duktig och man finner sååå vackra ting!!!


Idag kom mina efterlängtade kort från Norge.. helt underbara kort, almenackor diplom fader vår.. mm.... från 25kr/st














Sen kom de även tre olika ark fyllda med vackra motiv som man kan sätta på ljus eller
dekorera med... "scrapbooking" 98kr/st







Almenacka för 2010 198kr






Love letters...
Imorgon är mitt projekt källaren 7 gigantiska pallar med bara Julsaker ska prismärkas....
Om jag hinner hem innan midnatt lovar jag att ge er lite smakprov vad jag packar upp under dagen/kvällen.... ha en skön kväll... opps klockan ä visst 23.00 ja ja Natti Natti så länge....

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag var på genomresa i Borås på väg till Göteborg i somras och sprang på din butik av en händelse och det var kärlek vid första ögonblicket! Vilken fantastisk liten butik med fantastisk personal, så gissa om jag blev glad när jag hittade er blogg!!!!!
Den kommer jag definitivt att följa!
Jag ser fram emot jul i er butik!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej hej, kul att se din blogg. Har besökt din butik några ggr när jag varit på besök i Borås. Det har alltid kommit med något hem :) Fina kort.
Mvh Annika

Villa Solberga sa...

Hej

jättefina kort! en liten fråga, kommer ni att ha några kaniner från maileg nu till jul?

Mvh Jenny

Hjärterum sa...

Åh tack Jenny för de värmande orden!! otroligt roligt att höra..=)Julen presenteras from måndagen 16/11 kl 16.00

hej Annika..vad roligt att du gillar våra saker och vill dela med dig här på bloggen..

villa solberga Jenny tyvärr har jag inte kaninerna från maileg men tar ju alltid hem samalartomtarna från dem.. i år är de otroligt vackra mkt arbetade med stickade kläder.. men kanske att Anna på Kurragömma har dem.. vet att Grandmas i göteborg brukar ha dem om du har vägarna förbi.. tyvärr kan jag inte hjälpa dig denna gång...

tack för era kommentarer såå roligt...